13.12.2016

Partnera uudistaa toimintaansa

Yhtiö keskittyy nykyisten omistustensa hoitamiseen ja jakaa ylimääräisen osingon. Partnera Oy:n (ent. Oulun Puhelin Oy:n) osakkeiden kirjaamisaika arvo-osuusjärjestelmään päättyy 31.3.2017.

13.12.2016

Partnera Oy:n ylimääräinen yhtiökokous 18.1.2017

Partnera Oy:n osakkeenomistajat kutsutaan ylimääräiseen yhtiökokoukseen, joka pidetään keskiviikkona 18.1.2017 klo 10:00 alkaen yhtiön toimitiloissa, Arkistokatu 4, 90100 Oulu, sisäänkäynti B, 2. kerros, auditorio.

03.11.2016

Partneran tytäryhtiö SystemaStore: "IT-ratkaisut tärkeässä roolissa kuntoutus- ja asumispalveluissa"

Sosiaalipalvelualan näkyvin osa on hoito- ja hoivahenkilökunnan työskentely. Tärkeän ihmistyön taustalla tietotekniikalla on yhä kriittisempi rooli laadukkaiden sosiaalialan palveluiden tuottamisessa.

02.11.2016

Partneran sijoituskohteen Suomen Hoivatilat Oyj:n liiketoimintakatsaus 1-9/2016

Hoivatilat jatkaa vahvaa kasvua. Yhtiön liikevaihto oli katsauskaudella 5,3 miljoonaa euroa ja tulos 9,7 miljoonaa euroa. Hoivatilat nostaa taloudellista ohjeistusta vuoden 2017 osalta ja yhtiössä on päätetty käynnistää selvitystyö siirtymisestä Nasdaq OMX Helsingin päälistalle vuonna 2017.

20.10.2016

Partneran sijoituskohteen Suomen Hoivatilat Oyj:n sadas hoivahanke käynnistyy

Hoiva- ja päiväkotikiinteistöjen sekä palvelukortteleiden tuottamiseen, omistamiseen ja vuokraamiseen erikoistuneen Hoivatilojen vuosi 2016 on edennyt vauhdikkaasti. Marraskuussa käynnistyy yhtiön historian sadas kiinteistöhanke Keravalle, jonne rakennetaan kehitysvammaisten palvelukoti. Samalla Keravasta tulee 50. kunta, jonne Hoivatilat on toteuttanut palvelukiinteistöjä.

Lue tiedote kokonaan

Tilaa Partneran uutiskirje sähköpostiisi!

Ajankohtaista tietoa demoteksti painikkeen linkki tilaussivulle.