04.04.2016

Partnera Oy:n varsinainen yhtiökokous 2016

Partnera Oy:n osakkeenomistajat kutsutaan varsinaiseen yhtiökokoukseen, joka pidetään torstaina 21.4.2016 klo 11.00 alkaen yhtiön toimitiloissa, Arkistokatu 4, 90100 Oulu, sisäänkäynti B, 2. kerros, auditorio.

22.03.2016

Partnera ja YIT solmivat esisopimuksen Arkistokatu 4:n kehittämisestä

Oululainen Partnera on solminut ehdollisen esisopimuksen Arkistokatu 4:n kiinteistön myymisestä YIT:lle. Osapuolten sopiman kehityshankkeen tavoitteena on kehittää Arkistokatu 4:n kortteliin viihtyisä, laadukas ja vetovoimainen alue jo rakennetun uudisympäristön jatkeeksi.

04.03.2016

Partneran sijoituskohde Suomen Hoivatilat Oyj hakee kaupankäynnin kohteeksi First North Finland -markkinapaikalle

Päivä- ja hoivakotien sekä palvelukortteleiden tuottamiseen, rakennuttamiseen, omistamiseen ja vuokraamiseen erikoistunut Suomen Hoivatilat Oyj järjestää osakeannin ja hakee osakkeidensa listaamista Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämälle First North Finland -markkinapaikalle, käynnistää osakeannin ja julkaisee listalleottoesitteen. Lisätietoja www.hoivatilat.fi

Lue tiedote kokonaan

14.01.2016

Partneran sijoituskohde Suomen Hoivatilat Oy selvittää listautumista First North Finland -markkinapaikalle

Päivä- ja hoivakotien sekä palvelukortteleiden tuottamiseen, rakennuttamiseen, omistamiseen ja vuokraamiseen erikoistuneen Suomen Hoivatilat Oy:n hallitus on tehnyt päätöksen alkaa selvittää Yhtiön osakkeen listausmahdollisuutta Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämälle First North Finland -markkinapaikalle.

Lue tiedote kokonaan (PDF)

Tilaa Partneran uutiskirje sähköpostiisi!

Ajankohtaista tietoa Partnerasta muutaman kerran vuodessa