Partnera Oyj:n taloudellinen tiedottaminen ja yhtiökokous vuonna 2022

Yhtiötiedote
19.11.2021 klo 12.45

Taloudellisen tiedottamisen ajankohdat:

• Partnera Oyj:n tilinpäätöstiedote tilikaudelta 1.1.-31.12.2021 julkistetaan tiistaina 15.2.2022.
  • Tilinpäätös ja toimintakertomus tilikaudelta 1.1.-31.12.2021 julkistetaan viikolla 12/2022.
  • Partnera Oyj:n puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2022 julkistetaan torstaina 25.8.2022.

Kaikki yhtiön taloudelliset raportit ja tiedotteet julkistetaan suomeksi ja ne ovat julkistamisen jälkeen saatavilla yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.partnera.fi.

Partnera noudattaa 30 vuorokauden pituista hiljaista jaksoa ennen tulosjulkistuksia.

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi Oulussa torstaina 21.4.2022. Yhtiön hallitus kutsuu varsinaisen yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin.

Partnera Oyj
Jari Pirkola, toimitusjohtaja
puhelin: +358 400 867 784
sähköposti: jari.pirkola@partnera.fi

Hyväksytty neuvonantaja, Ernst & Young Oy
puhelin: +358 207 280 190
sähköposti: ollipekka.kotkajuuri@fi.ey.com

Jakelu
Yhtiön omat verkkosivut

Partnera lyhyesti
Partnera on kansainvälinen liiketoimintakonserni, joka omistaa kestävää kehitystä edistäviä yrityksiä muun muassa kiertotalous- ja energiatoimialoilla. Luomme toiminnallamme omistaja-arvoa ja kestävämpää tulevaisuutta. Omistamamme yhtiöt tuottavat palveluita ja tuotteita yhteiskunnan tarpeisiin ja vastaavat liiketoiminnallaan toimintaympäristöä muuttaviin megatrendeihin. Olemme omistamiemme yhtiöiden kumppani, ja tavoitteenamme on kehittää yhtiöiden liiketoimintaa ja arvoa pitkäjänteisesti. Rakentaessamme liiketoimintakonserniamme strategiamme mukaisesti olemme myös vaikuttavuussijoittaja, jonka tavoitteena on käyttää pääomaansa sellaisen liiketoiminnan kehittämiseen, jolla voidaan edistää positiivista vaikutusta yhteiskunnassa sekä kestävän kehityksen tavoitteita. Partnera Oyj on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla.
www.partnera.fi

Tämä tiedote on ladattavissa pdf-muodossa tästä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi!