Partneran vuosikertomus 2020 julkaistu

pe 26. maaliskuuta 2021 12.00.00

Partnera Oyj
Lehdistötiedote 26.3.2021

Partnera Oyj on tänään julkaissut vuosikertomuksen vuodelta 2020. Vuosikertomus on saatavilla pdf-muodossa osoitteessa www.partnera.fi ja tämän tiedotteen liitteenä.

Jari Pirkola
puhelin: +358 400 867 784
sähköposti: jari.pirkola@partnera.fi

Jakelu

Yhtiön omat verkkosivut

Partnera lyhyesti

Partnera on liiketoimintakonserni, joka luo toiminnallaan omistaja-arvoa ja kestävämpää tulevaisuutta. Sen omistamat yhtiöt tuottavat palveluita ja tuotteita yhteiskunnan tarpeisiin ja vastaavat liiketoiminnallaan toimintaympäristöä muuttaviin megatrendeihin. Partnera on omistamiensa yhtiöiden kumppani, jonka tavoitteena on kehittää yhtiöidensä̈ liiketoimintaa ja arvoa pitkäjänteisesti. Rakentaessaan liiketoimintakonserniaan strategiansa mukaisesti Partnera on myös vaikuttavuussijoittaja, jonka tavoitteena on käyttää̈ pääomaansa sellaisen liiketoiminnan kehittämiseen, jolla voidaan edistää̈ positiivista vaikutusta yhteiskunnassa sekä̈ kestävän kehityksen tavoitteita.

Partnera Oyj on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla. www.partnera.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi!